سلام خدا
همش نوشتم بساز از من چيزي و كه ميخواي
ميگن هرچي بخواي همونه
شهادت ميدم هرچي بخواي همونه
شكر
منو خوشبخت آفريدي
ساختي از من چيزي كه خودت خواستي رو
چيزي كه بايد بود
من ديگه خودم و نميشناسم
شكر
خوشبختم
منو خوشبخت آفريدي
شكر
خدا جونم؟...ما را در سایت خدا جونم؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 11:46